Administrator
Poniżej podana jest przykładowa rozpiska z włączaniem talentów.
Jeśli chcecie coś zmienić to piszcie. Talenty były by odpalane ok. 16 - 17.
Urok - podwojone dolary z supermodelek
Szyk - podwojone szmaragdy z supermodelek
Wytrwałość - podwojone dolary z codziennych zadań
Złodziejka pucharów - podwójna szansa na kradzież w ataku klubowym
As szczęśliwych kart - połowa ceny w dolarach w szczęśliwych kartach
Idealna dziewczyna - podwójny bonus popularności z chłopaka/narzeczonego
Mistrzyni maszyny mody - dodatkowe 5 darmowych prób na grę w maszynie mody
Charyzma - punkty głosowania od -1 do +4
Offline
Administrator
Poniżej podana jest przykładowa rozpiska z włączaniem talentów z podziałem na dwa tygodnie.
Jeśli chcecie coś zmienić to piszcie. Talenty były by odpalane ok. 16 - 17.
* talenty: Charyzma, Idealna dziewczyna, Złodziejka pucharów wymagają diamentów,
dlatego używane są podczas walk lub jak w przypadku Charyzmy na prośbę członkini, jeśli walczy o podium.
Urok - podwojone dolary z supermodelek
Szyk - podwojone szmaragdy z supermodelek
Wytrwałość - podwojone dolary z codziennych zadań
Złodziejka pucharów - podwójna szansa na kradzież w ataku klubowym
As szczęśliwych kart - połowa ceny w dolarach w szczęśliwych kartach
Idealna dziewczyna - podwójny bonus popularności z chłopaka/narzeczonego
Mistrzyni maszyny mody - dodatkowe 5 darmowych prób na grę w maszynie mody
Charyzma - punkty głosowania od -1 do +4
Offline